مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 14:582019-10-09سياسي

آمار نگران کننده سرقت باغات در ساوه


فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساوه گفت: آمار سرقت باغات و موتورسیکلت در این شهرستان نگران کننده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ پرویز اسدی در نشستی با خبرنگاران به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: با وجود کمبود نیروی انسانی در حوزه انتظامی و اداری، اما اهتمام جدی برای برقراری امنیت در سطوح مختلف جامعه وجود دارد.

وی، برخورد مناسب با مردم، سعه صدر، تکریم ارباب رجوع و قانون مداری را از مولفه های اصلی پلیس دانست و افزود: با اعلام شعار هفته ناجا، گفتمان پلیس و مسیر حرکت کارکنان انتظامی تبیین می شود.

رییس پلیس ساوه با تاکید بر اینکه امنیت یک مولفه بی بدیل در توسعه شاخص های مختلف جامعه است، اظهار کرد: مقوله امنیت، امروز در دهکده جهانی بیش از گذشته احساس می شود و مخدوش شدن امنیت تمامی شاخص های توسعه ای را با چالش مواجه خواهد کرد.

وی بیان کرد: اهمیت امنیت بر هیچکدام از ارکان نظام پوشیده نیست و نیروی انتظامی مسئولیت مستقیم تامین امنیت در داخل کشور را بر عهده دارد.

با توجه به وظایف متنوع و متعددی که نیروی انتظامی بر عهده دارد، به عنوان یکی از سازمان های پرمراجعه مردمی به شمار می رود.

سرهنگ اسدی، ارتقای سلامت کارکنان، سالم سازی و ارتباط گیری با آحاد مردم به منظور تقویت اعتماد عمومی و مشارکت اجتماعی در تامین امنیت را رسالت مهم ناج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار نگران کننده سرقت باغات در ساوه

آمار نگران کننده سرقت باغات در ساوه