موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 14:492019-10-09سياسي

قدم اول هوشمندسازی شهر تهران برداشته شد


شهردار تهران با اشاره به اینکه قدم اول برای هوشمندسازی شهر تهران برداشته شده است، گفت: تلاش می کنیم تا ارتباط بدنه شهرداری و اربابان رجوع کمتر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، پیروز حناچی شهردار تهران عصر امروز در مراسم افتتاح خانه لرزاده، گفت: در قرآن برای کسانی که اقدام به ساخت مساجد می کنند پاداش ویژه ای در نظر گرفته شده است و لرزاده مصداق همین موضوع است.

وی ادامه داد: مرحوم لرزاده تعداد بسیار زیادی از مساجد کشور را نزدیک به 830 مسجد طراحی کرده است و در خود تهران هم مساجد زیادی کار دست ایشان است برای مثل مسجد امام حسین (ع) در میدان امام حسین (ع).

حناچی گفت: همچنین گنبد بسیار زیبای کاخ مرمر از کارهای استاد لرزاده است.

وی ادامه داد: تاثیرات این یادمان ها و موزه هایی که به نام این افراد افتتاح می شود این است که تازه شمعی روشن می شود.

حناچی گفت: بعد از روشن شدن این شمع ها تازه آنهایی که از مرحوم لرزاده چیزی به یادگار دارند می آیند آن را تقدیم می کنند تا این شمع پر فروغ تر شود.

شهردار تهران تصریح کرد:در همین اثری که پشت سر من است درایت و ذکاوت وی را می شود دید زیرا او استادی بوده است که از خود رد به جا می گذاشته است و جالب است که در طراحی خانه خودشان رد معماری مدرن را می بینیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدم اول هوشمندسازی شهر تهران برداشته شد

قدم اول هوشمندسازی شهر تهران برداشته شد