مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 14:142019-10-09اقتصادي

لایحه مالیات بر ارش افزوده نباید اختیارات و منابع مالی مدیریت های محلی را کاهش دهد


رییس شورای عالی استان ها با انتقاد از روند بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده اعلام کرد که این لایحه نباید اختیارات و منابع مالی مدیریت های محلی را کاهش بدهد.

- لایحه "مالیات بر ارش افزوده" نباید اختیارات و منابع مالی مدیریت های محلی را کاهش دهد رییس شورای عالی استان ها با انتقاد از روند بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده اعلام کرد که این لایحه نباید اختیارات و منابع مالی مدیریت های محلی را کاهش بدهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی الویری با بیان اینکه لایحه مالیات بر ارش افزوده نباید اختیارات و منابع مالی مدیریت های محلی را کاهش بدهد گفت: علی رغم پیگیری های متعدد درخصوص لایحه قانون مالیات بر ارزش افزوده که با رویکرد تمرکز گرایانه دولت تدوین شده و اکنون در مجلس شورای اسلامی در مراحل تصویب را می باشد، از یک سو باعث محدود کردن اختیار شوراهای اسلامی در وضع عوارض و از سوی دیگر کاهش منابع درآمدی شهرداری ها را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: این امر شوراهای اسلامی را به نهادی تشریفاتی تبدیل خواهد کرد و شهرداری ها و دهیاری ها را با بحران مالی و توسعه شهری را با رکود اقتصادی روبرو خواهد نمود.

الویری با بیان اینکه چگونه می شود با وجود آنکه قریب 80 درصد منابع درآمدی شهرداری ها از طریق مصوبات شوراهای اسلامی شهر تامین می شود در لایحه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه مالیات بر ارش افزوده نباید اختیارات و منابع مالی مدیریت های محلی را کاهش دهد

لایحه مالیات بر ارش افزوده نباید اختیارات و منابع مالی مدیریت های محلی را کاهش دهد