مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 13:352019-10-09اجتماعي

35 میلیارد تومان جهت خرید تجهیزات ورزشی مدارس کشور اختصاص یافت


معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش از اختصاص 35 میلیارد تومان به استان ها برای خرید تجهیزات ورزشی خبر داد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، مهرزاد حمیدی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر  از اختصاص 35 میلیارد تومان به استان ها برای خرید تجهیزات ورزشی خبر داد و اظهار داشت: در راستای تقویت زیرساخت های ورزشی در مدارس تلاش گسترده ای صورت گرفته و طرح های مهمی در دست اجرا است.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش افزود: امسال 300 زمین چمن مصنوعی در مدارس نوساز کشور به بهره برداری می رسد و در هفته تربیت بدنی نیز 142 سالن ورزشی برای دانش آموزان  افتتاح می شود که  برخی از این سالن ها در فضای مدرسه و برخی در همان منطقه آموزشی شهر در نقاط مختلف کشور قرار دارند.

وی گفت: افتتاح 16 استخر و 200 سالن در سازه مدارس دخترانه برای کلاس های اول، دوم و سوم ابتدایی نیز در هفته تربیت بدنی در دستور کار قرار دارد.

حمیدی با اشاره به تلاش ویژه برای افزایش کیفیت کلاس های درس تربیت بدنی در مدارس، بیان کرد: اجرای این طرح ها و توسعه زیرساخت ها نقش مهمی در افزایش کیفیت درس تربیت بدنی در مدارس خواهد داشت.

وی از ارتقای 100 هزار معلم پایه و آموزگار در دوره های توانمندی خبر داد و خاطرنشان کرد: بدون در نظر گرفتن حیاط مدرسه، سرانه ورزشی به ازای هر دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 میلیارد تومان جهت خرید تجهیزات ورزشی مدارس کشور اختصاص یافت

35 میلیارد تومان جهت خرید تجهیزات ورزشی مدارس کشور اختصاص یافت