مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 13:332019-10-09اجتماعي

فرسودگی فضاهای آموزشی شهرستان نیر/ تجهیزات آموزشی با کمبود مواجه هستند


در شورای آموزش و پرورش استان اردبیل فرسوده بودن فضاهای آموزشی شهرستان نیر و کمبود تجهیزات آموزشی این شهرستان مطالبه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، شورای آموزش و پرورش استان ظهر امروز در سالن جلسات شیخ صفی استانداری اردبیل برگزار شد.

رضا انتظاری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیر در این جلسه با اشاره به مشکلات و مطالبات موجود در مدارس منطقه، اظهار کرد: با وجود اقدامات مثبتی که در این منطقه انجام یافته اما به دلیل قدیمی بودن مدارس بیش از 50 درصد فضاهای آموزشی شهرستان نیر فرسوده هستند.

به گفته وی این شهرستان از 8 مدرسه کانکسی نیز برخوردار بوده و در تجهیزات آموزشی، هوشمندسازی، کمک آموزشی، کارگاهی و خوابگاهی نیز با مشکل مواجه هستیم.

انتظاری در ادامه پیشنهاداتی برای بهبود زیرساخت های آموزشی و ورزشی شهرستان نیر ارائه کرد و افزود: احداث زمین چمن مصنوعی، ایجاد ساختمان آموزشی و رفاهی و احداث مدرسه در روستای ویرثق شهرستان نیز از انتظارات موجود است.

فعالیت بیش از 3 هزار دانش آموز در نیر مدیرآموزش و پرورش شهرستان نیر از فعالیت سه هزار و 103 دانش آموز در شهرستان نیر خبر داد و گفت: تراکم دانش آموزان این شهرستان در مقطع ابتدایی در محیط های شهری 16 درصد و مناطق روستایی 9 درصد است؛ همچنین در متوسطه دوره اول در محیط شهری 18 درصد و منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرسودگی فضاهای آموزشی شهرستان نیر/ تجهیزات آموزشی با کمبود مواجه هستند

فرسودگی فضاهای آموزشی شهرستان نیر/ تجهیزات آموزشی با کمبود مواجه هستند