مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 13:292019-10-09سياسي

طرح های پژوهشی دستگاه ها باید در راستای حل مشکلات آذربایجان شرقی باشد


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی توسعه و تقویت بحث پژوهش را نیازمند شکل گیری ارتباط صنعت و دانشگاه دانست و گفت: طرح های پژوهشی دستگاه های اجرایی باید در راستای حل مشکلات استان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا قاسم زاده در جلسه کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان، با اشاره به اولویت بندی عناوین پژوهشی دستگاه های اجرایی و تلاش برای جذب اعتبار پژوهشی دستگاه ها، گفت: آن چه مهم تر از جذب اعتبار است، بررسی اثربخش بودن این عناوین است.

وی افزود: عناوین پژوهشی دستگاه های اجرایی باید در یک کمیته تخصصی مورد بررسی قرار گیرد تا بتوانیم شاهد نتیجه مطلوب در این حوزه باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به کارگروه های تخصصی شورای برنامه ریزی و توسعه استان، گفت: عناوین پژوهشی که در کارگروه پژوهش تصویب می شود باید در راستای حل مشکلاتی باشد که در سایر کارگروه های شورای برنامه ریزی مطرح می شود.

قاسم زاده با اشاره به بازدیدهای خود از شهرستان ها و بخش های استان، اظهار کرد: به رغم اینکه کارهای بزرگی در نقاط مختلف استان انجام شده، اما هنوز با نقطه ایده آل فاصله زیادی داریم که این موضوع باید در طرح های پژوهشی مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های پژوهشی دستگاه ها باید در راستای حل مشکلات آذربایجان شرقی باشد

طرح های پژوهشی دستگاه ها باید در راستای حل مشکلات آذربایجان شرقی باشد