مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 12:502019-10-09سياسي

واهمه دشمن از موشک های نقطه زن نیرو های مسلح


دشمن از موشک های نقطه زن نیرو های مسلح نظام جمهوری اسلامی ایران واهمه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار محمدعلی نوری نژاد در مراسم صبحگاه مشترک دانشجویان دانشگاه های نیرو های مسلح گرامیداشت هفته نیروی انتظامی دانشگاه علوم انتظامی امین ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و تبریک هفته نیروی انتظامی، گفت: هفته ناجا فرصتی برای تجدید عهد و پیمان با فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی) و شهدای انقلاب اسلامی و شهدای عرصه نظم و امنیت است.

وی ادامه داد: در هر جا مزار شهیدی مشاهده می کنیم، آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به ما نشان می دهند و به ما می گویند که ما برای برقراری نظم و امنیت این کشور رفتیم و شما که مانده اید باید به هوش و رهرو راه شهیدان باشید.

معاون هماهنگ کننده ناجا تصریح کرد: در این هفته تلاش می شود به لحاظ ارتباط نزدیک مأموریت های نیروی انتظامی با مردم، اطلاع رسانی به نحو مطلوب صورت بگیرد؛ اگر همکاری های ملت نباشد، نیروی انتظامی، افسران و .

موفق نخواهند بود.

سردار نوری نژاد در ادامه تأکید کرد: در هفته نیروی انتظامی تلاش می کنیم، در خدماتی که ارائه می دهیم بازنگری شود؛ هر سال بیش از 30 میلیون خدمت به مردم ارائه می شود که رسیدگی به پرونده ها، مشاوره های ضر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واهمه دشمن از موشک های نقطه زن نیرو های مسلح

واهمه دشمن از موشک های نقطه زن نیرو های مسلح