مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 12:502019-10-09دانش

تشریح جزییات برگزاری جایزه لجستیک و زنجیره تامین


جزییات برگزاری نخستین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تأمین تشریح شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر؛ آقای دکتر بهروز کریمی دبیر علمی نخستین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تأمین گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر با پیشینه و تجربه زیاد در زمینه لجستیک و زنجیره تأمین به عنوان نخستین دانشگاهی که رشته لجستیک را در کشور ایجاد کرده است، با بررسی جوایز مختلف بین المللی (ال اس سی به انگلیسی) در دنیا، موفق شد مدل مناسب جایزه ملی لجستیک و زنجیره تأمین را ارائه کند.

وی افزود: در راستای اجرای جایزه لجستیک و زنجیره تأمین در مهر پارسال با وزارت صنعت، معدن و تجارت تفاهم نامه های لازم منعقد شد و پس از یک سال موفق به ارزیابی شرکت کنندگان در نخستین دوره لجستیک و زنجیره تأمین شدیم.

دبیر علمی نخستین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تأمین خاطرنشان کرد: به دلیل محدودیت های که وجود داشت در نخستین دوره جایزه لجستیک و زنجیره تأمین تنها به اعطای گواهینامه و تقدیر نامه سطح یک و دو بسنده شد و در دوره های بعد سطوح بالاتر نیز اعطا خواهد شد.

آقای دکتر کریمی عنوان کرد: برای این جایزه با 2 هزار و 500 شرکت مکاتبه صورت گرفت که در نخستین دوره جایزه 20 شرکت حضور داشتند که در این جایزه 4 شرکت تقدیرنامه و 12 شرکت گواهینامه دریافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح جزییات برگزاری جایزه لجستیک و زنجیره تامین

تشریح جزییات برگزاری جایزه لجستیک و زنجیره تامین