مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 12:502019-10-09سياسي

مانور آماده بکاری مولدهای اضطراری برق


در آستانه هفته پدافند غیرعامل , مانور آماده بکاری مولد های اضطراری  شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل انجام و نحوه مقابله با حوادث و بلایای طبیعی و بحران های احتمالی مورد ارزیابی قرار گرفت.

- در آستانه هفته پدافند غیرعامل , مانور آماده بکاری مولد های اضطراری  شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل انجام و نحوه مقابله با حوادث و بلایای طبیعی و بحران های احتمالی مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیمای اردبیل محمدی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: امروز مانور آماده بکار بودن مولدهای اضطراری در 7 نطقه از مراکز طبقه بندی شده شرکت توزیع سطح استان برگزار شد که با قطع برق کلیه مولدها سر زمان خودشان به مدار آمدند ودر واقع نشانگر آماده بکار بودن همه مولدها و همکاران ما در سطح استان است تا اگر موردی پیش آمد در سریعترین زمان ممکن بتوانند وظیفه خودشان را انجام دهند.

ایمان نژاد رییس گروه پدافند غیر عامل شرکت برق استان اردبیل نیز گفت: انرژی برق یکی از مهمترین زیرساخت ها برای ارائه خدمات در زمان وقوع بحران است چرا که در زمان وقوع بحران قطع این انرژی ممکن است منجر به دومینوی بحران شود و سایر زیرساخت های خدمت رسان را نیز دچار مشکل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور آماده بکاری مولدهای اضطراری برق

مانور آماده بکاری مولدهای اضطراری برق