مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 12:462019-10-09اقتصادي

افزایش بیش از دو برابری ظرفیت حوضچه آرامش دروازه قرآن


ظرفیت حوضچه آرامش دروازه قرآن با 36 هزار متر مربع کف برداری، بیش از دو برابر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز به نقل از شهرداری شیراز، حیدر اسکندرپور در بازدید از بالا دست و حوضچه آرامش دروازه قرآن ابراز داشت: اقداماتی که شهرداری شیراز در محدوده بالا دست دروازه قرآن و به منظور ایمن سازی شهری و افزایش تاب آوری آن در برابر سیل با نظر مشاور در حال انجام است به دو دسته اقدامات بلند مدت و کوتاه مدت تقسیم می شود.

شهردار شیراز افزایش دو برابری ظرفیت حوضچه آرامش دروازه قرآن و ایجاد بندهای سنگی مختلف به منظور کاهش سرعت آب را از جمله اقدامات کوتاه مدت دانست و افزود: با این اقدامات تلاش داریم میزان و سرعت آب ورودی به لوله دروازه قرآن کاهش یابد و طی دو هفته آینده عملیات اجرایی آن به اتمام می رسد.

وی در این بازدید که با همراهی شهردار منطقه 3 شیراز و مشاور پروژه انجام شد، گفت: با کف برداری های انجام شده ظرفیت حوضچه آرامش دروازه قرآن حدود 36 هزار متر مربع فزایش یافته که این میزان برابر با 6 هزار و 500 کامیون خاکبرداری است.

شهردار شیراز اقدامات بلند مدت برای افزایش ایمنی مسیل دروازه قرآن را ایجاد سدهای خاکی در بالا دست و تعبیه یک لوله انتقال آب جدید در زیر دروازه قرآن و کنار لوله قبلی دانست و بیان کرد: اقدامات بلند مدت براساس نظر مشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بیش از دو برابری ظرفیت حوضچه آرامش دروازه قرآن

افزایش بیش از دو برابری ظرفیت حوضچه آرامش دروازه قرآن