مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 12:352019-10-09سياسي

بازدیداعضای فراکسیون بنادر و دریانوردی مجلس شورای اسلامی از ایزوایکو


اعضای هیات رییسه فراکسیون بنادر و دریانوردی مجلس شورای اسلامی امروز از مجتمع کشتی سازی و فراساحل ایران (ایزوایکو) بازدید کردند.

- مرکز خلیج فارس؛ رییس فراکسیون بنادر و دریانوردی مجلس گفت: این مجموعه هزار و 100 هکتاری ایزوایکو با 5 هزار و 200 نفر اشتغال ظرفیت بزرگی برای تامین نیاز های دریانوردی کشور از جمله ساخت، تعمیر و نگهداری انواع شناور ها داردقاسم احمدی لاشکی افزود: مدیریت پایدار ایزوایکو از سال 90 تاکنون موجب افزایش کیفیت و بهره وری این مجموعه شده است.

قاسم احمدی لاشکی افزود: کمتر از 5 درصد قانون مصوب حمایت از صنایع دریایی اجرایی شده است، بر طبق بند 7 این قانون سالانه یک میلیارد دلار به بخش خصوصی برای استفاده از تولیدات صنعت داخل پرداخت می شود، اما این بودجه صرف حمایت از تولید صنعت داخل نمی شود.

وی گفت: به دنبال تصویب قانونی در مجلس برای الزام دولت در حمایت از صنایع فعال در زمینه دریانوردی هستیم.

رییس فراکسیون بنادر و دریانوردی مجلس افزود: مشکلات مطرح شده در این بازدید با اعضای کمیسیون اقتصادی و عمران و صنایع مجلس مطرح و بررسی می شود.

سردشتی مدیر عامل شرکت ملی نفت کش ایران نیز گفت: تاکنون هفت نفتکش در مجموعه ایزوایکو تعمیر شده و طبق برنامه ریزی 11 نفتکش دیگر نیز برای تعمیر در نوبت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدیداعضای فراکسیون بنادر و دریانوردی مجلس شورای اسلامی از ایزوایکو

بازدیداعضای فراکسیون بنادر و دریانوردی مجلس شورای اسلامی از ایزوایکو