مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 12:232019-10-09سياسي

نذر فرهنگی در اولویت قرار بگیرد


مسئول کمیته فرهنگی ستاد مردمی اربعین در استان همدان با بیان اینکه اینترنت در کشور عراق قطع است، بیان کرد: به همین دلیل نمیتوان فضای راهپیمایی عراق را مخابره کرد و ضروری است در ایران فضای رسانه ای فعالتر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاحمد گلپریان چهارشنبه 17 مهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جلسات مشترکی با سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه علمیه در راستای خدمات رسانی بهتر به زائران تشکیل شده است، گفت: همراه شدن طلبه ها از ورودی تا خروجی استان با زائران از تفاوتهای برنامه های امسال ستاد با سال گذشته است.

وی ادامه داد: این طلبه ها که در اتوبوس ها و موکبها حضور دارند در بحث مشاوره، احکام و تشریح شعار امسال که با اربعین تا ظهور است فعالیت میکنند.

گلپریان با تاکید بر اینکه تعداد 200 طلبه فعال در حوزه فرهنگی در سطح استان همدان مشغول خدمات رسانی هستند، گفت: فعالیتهای فرهنگی شامل بسته های فرهنگی، کتابهای مرتبط و .

است که معرفی شهر همدان نیز در آن گنجانده شده است.

وی تاکید کرد: همه خدمات فرهنگی در تمامی ایستگاه ها و برای همه زائرانی که از استان همدان عبور می کنند در نظر گرفته شده است.

رییس ستاد مردمی خدمتگزاران اربعین استان همدان در ادامه با بیان اینکه 75 ایستگاه فعال در استان وجو دارد، اظهار کرد: از این تعداد در 60 تا 65 ایستگاه 3 وعده غذای گرم برای زا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نذر فرهنگی در اولویت قرار بگیرد

نذر فرهنگی در اولویت قرار بگیرد