مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 11:302019-10-09سياسي

فراخوان چالش «داده کاوی هوشمند به توان شناختی» با حمایت معاونت علمی منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، چالش داده کاوی هوشمند به توان شناختی عنوان فراخوانی است که با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری .

- فراخوان چالش داده کاوی هوشمند به توان شناختی با حمایت معاونت علمی منتشر شد داده کاوی هوشمند به توان شناختی چالشی است که برای استفاده از ظرفیت ها در حوزه های دانش علوم شناختی، داده کاوی و پردازش ماشین برگزار می شود تا شاهد ورودی خلاقانه به حل مسائل بازار باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، چالش داده کاوی هوشمند به توان شناختی عنوان فراخوانی است که با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منتشر شده است تا شاهد بهره مندی از ظرفیت ها درحوزه های دانش علوم شناختی، داده کاوی و پردازش ماشین و ایجاد فرصتی های مناسب برای توسعه و گسترش بازار های دانش بنیان باشیم.

این چالش فرصتی برای متخصصان حوزه پردازش داده و علاقه مندان به علوم شناختی است تا ورودی خلاقانه به حل مسائل بازار داشته باشند که از ترکیب داده های بزرگ، یادگیری ماشین و علوم شناختی حاصل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان چالش «داده کاوی هوشمند به توان شناختی» با حمایت معاونت علمی منتشر شد

فراخوان چالش «داده کاوی هوشمند به توان شناختی» با حمایت معاونت علمی منتشر شد