مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 11:152019-10-09اجتماعي

افزایش مهدهای کودک در مناطق کم برخوردارمازندران


مهدهای کودک مناطق کم برخوردار استان به کودکان این مناطق خدمات حمایتی رایگان ارائه می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما ، سرپرست بهزیستی مازندران درحاشیه آیین افتتاح مهد کودک مهرزاد منطقه رضوان آمل با اشاره به افزایش شمارمهدهای کودک ها درمناطق کمتربرخوردار استان گفت: تا کنون 26 مهدکودک حاشیه نشین به بهره برداری رسید که با شناسایی 33 محله پرآسیب درمازندران، شمار مهدهای کودک در این مناطق افزایش می یابد.

جمال باقری با بیان اینکه پیش ازاین نیز درمحله امت آباد شهرستان آمل ازمناطق کمترتوسعه یافته شهری مهد کودک راه اندازی شد افزود: 27 هزار کودک از خدمات 760مهد کودک زیر پوشش بهزیستی مازندران بهره مندند که از این تعداد هزارو 200 کودک از خدمات رایگان 26 مهد مناطق حاشیه نشین برخوردار هستند.

سرپرست بهزیستی مازندران همچنین دریافت هزینه های اضافی مهدکودک ها از خانواده ها را تخلف عنوان و خاطرنشان کرد: تاکنون گزارشی به بهزیستی مبنی بر خلاف تعرفه ای که مهد کودک ها دریافت کردند ارائه نشده و اگر موردی هم باشد قطعا برخورد خواهد شد.

باقری، دریافتی براساس سطح مهدکودک های تا 4 ستاره که اکنون بالاترین حد درمازندران است را برای کودکان شیرخوار حدود 450 و مهدهای با ستاره های کمتر را 350 هزار تومان اعلام کردو افزود: هر مهد با موافقت هیات امنا تا 3 فوق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مهدهای کودک در مناطق کم برخوردارمازندران

افزایش مهدهای کودک در مناطق کم برخوردارمازندران