مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 10:252019-10-09اجتماعي

افزایش تردد زوار در خسروی/ عراق: ظرفیت پذیرش هر ساعت 4000 زائر را داریم


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: با توجه به روند افزایش زوار از مرز خسروی نیازمند هماهنگی و اتخاذ تصمیمات متناسب با آن از سوی دو طرف هستیم.

- افزایش تردد زوار در خسروی/ عراق: ظرفیت پذیرش هر ساعت 4000 زائر را داریم معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: با توجه به روند افزایش زوار از مرز خسروی نیازمند هماهنگی و اتخاذ تصمیمات متناسب با آن از سوی دو طرف هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، ابرهیم الهی تبار در جلسه تسهیل در تردد زئران اربعین حسینی (ع) در پایانه مرز رسمی خسروی که با حضور مسؤولان عراقی برگزار شد با تقدیر از تلاش ها و هماهنگی های طرف عراقی برای تردد زوار، اظهار داشت: با توجه به روند افزایش زوار از مرز خسروی نیازمند هماهنگی و اتخاذ تصمیمات متناسب با آن از سوی دو طرف هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به تلاش های طرف عراقی برای تامین امنیت و پذیرایی از زائران و خدمات رسانی به آن ها، گفت: با توجه به افزایش تردد زائران نیاز به برگزاری این جلسه با طرف عراقی برای تسهیل در امر تردد زائران بودیم.

قاسم الجبوری عضو شورای استان دیالی و مسؤول ستاد زائران اربعین نیز با عذرخواهی از بسته شدن مرز خسروی برای چند روز، تصریح کرد: به خاطر توقف چهار روزه ای که در تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تردد زوار در خسروی/ عراق: ظرفیت پذیرش هر ساعت 4000 زائر را داریم

افزایش تردد زوار در خسروی/ عراق: ظرفیت پذیرش هر ساعت 4000 زائر را داریم