مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 10:202019-10-09اقتصادي

70 درصد محصولات البرز قابلیت صادرات به چین را دارد


رییس اتاق مشترک ایران و چین با بیان اینکه 70 درصد محصولات تولیدی البرز قابلیت صادرات به کشور چین را دارد، از بازار کشور چین به عنوان بازار پایداری نام برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سید مجید حریری، رییس اتاق مشترک ایران و چین ظهر امروز در نشستی با رییس اتاق بازرگانی البرز با بیان اینکه 70 درصد محصولات تولیدی البرز قابلیت صادرات به کشور چین را دارد، از بازار کشور چین به عنوان بازار پایداری نام برد و افزود: آشنایی کامل با این بازار نیازمند مطالعه، بررسی همه جانبه و بازاریابی اصولی است.

رییس اتاق مشترک ایران و چین با ذکر این نکته که برای توسعه صادرات به چین باید سلیقه بازار این کشور پرجمعیت  را کاملا شناسایی کنیم مطرح کرد: یکی از محصولاتی که می تواند در کشور چین فروش خوبی داشته باشد فرش ماشینی ساده با نقش و نگار بسیار کم  است.

وی اظهار کرد: چین بازار کیف و کفش دنیا را قبضه کرده و به عنوان بزرگترین واردکننده کیف و کفش نیز مطرح است بنابراین ما نیز می توانیم به راحتی به چین کیف و کفش صادر کنیم و کفش دست دوز ما قطعا می تواند در بازار چین مشتریان فراوانی داشته باشد.

حریری از امکانات فرودگاه پیام البرز و پروازهای کارگو این فرودگاه به عنوان یک ویژگی خاص برای صادرات گل و گیاه و گیاهان دارویی به کشورهای هدف از جمله چین نام برد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد محصولات البرز قابلیت صادرات به چین را دارد

70 درصد محصولات البرز قابلیت صادرات به چین را دارد