مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 10:052019-10-09اقتصادي

خریداری بلیت هواپیما از مراکز وابسته به شرکت های هواپیمایی


مردم برای جلوگیری از سودجویی دلالان، بلیت سفر اربعین را از مراکز وابسته به شرکت های هواپیمایی خریداری کنند.

- وزیر راه و شهرسازی در حاشیه جلسه هیئت دولت با اشاره به اینکه بلیت هواپیما به اندازه کافی وجود دارد گفت: مردم برای جلوگیری از سودجویی دلالان، بلیت سفر اربعین را، از مراکز وابسته به شرکت های هواپیمایی خریداری کنند.

آقای محمد اسلامی افزود: قیمت مصوب بلیت اربعین بر اساس بعد مسافت، 2 میلیون و 200 هزار و 2 میلیون و 800 هزار تومان است ضمن اینکه فراوانی بلیت و پرواز در برخی از شهر ها وجود دارد.

وی گفت:​ زئران بلیت خود را از شرکت های هواپیمای خریداری کنند تا به دلالان سودجو مواجه نشوند البته تعزیرات نیز با گران فروشی بلیت برخورد خواهد کرد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه بلیت اتوبوس و قطار نیز به اندازه کافی وجود دارد تصریح کرد:​ روزانه 55 قطار به مقصد استان های مرزی تردد دارد و برای شهر های همدان -کرمانشاه -اهواز و خرمشهر حدود 457 هزار صندلی سفر با قطار پیش بینی شده است.

وی درباره اقدامات صورت گرفته درباره طرح اقدام ملی گفت: در شهر ها نیازسنجی انجام شده است و در برخی از استان ها کار اجرایی بیش از 180 هزار واحد مسکونی آغاز و پیش بینی می شود تا پایان سال، کار اجرایی 400 هزار واحد انجام شود که در نهایت تا پایان سال 99، ​ طرح به پایان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خریداری بلیت هواپیما از مراکز وابسته به شرکت های هواپیمایی

خریداری بلیت هواپیما از مراکز وابسته به شرکت های هواپیمایی