مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 10:022019-10-09سياسي

نوبخت: منابع بودجه 99 کمترین وابستگی را به نفت دارد


رییس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه منابع بودجه 99 کمترین وابستگی را به نفت دارد، تاکید کرد: می توانیم بگوییم بودجه جاری مطلقا به نفت وابستگی ندارد و ما حتی ریالی از نفت را در بودجه های جاری و هزینه ای صرف نخواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درمورد بودجه سال 99، گفت: همانطور که مطلع هستید بودجه سال 1399 در چهارچوب طرح اصلاح ساختار بودجه تهیه شده؛ در این طرح ما هم از حیث منابع، مصارف و نظام بودجه ریزی که در چهار مرحله ابتدا در دولت تهیه و تنظیم و بعد در مجلس تدوین و تصویب می شود مجددا برای اجرا به دولت بر می گردد و در مرحله چهارم توسط سه قوه نظارت می شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه آن چه در بودجه سال 1399 دیدیم هم در منابع و هم در مصارف آن اصلاحاتی که در طرح اصلاحساختاری مورد توجه بود را لحاظ کردیم.

نوبخت افزود: به این ترتیب که منابع بودجه 1399 کمترین وابستگی را به نفت دارد بطوریکه می توانیم بگوییم بودجه جاری مطلقا به نفت وابستگی ندارد و ما حتی ریالی از نفت را در بودجه های جاری و هزینه ای صرف نخواهیم کرد و صرفا منابعی که از نفت تحصیل می شود با عنوان واگذاری دارایی ها سرمایه ای آن را صرف تملک دارایی های سرمایه ای می کنیم و برای تحق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوبخت: منابع بودجه 99 کمترین وابستگی را به نفت دارد

نوبخت: منابع بودجه 99 کمترین وابستگی را به نفت دارد