مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 09:422019-10-09بين الملل

نماینده حماس در ایران: عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی اتفاق نمی افتد


عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی اتفاق نخواهد افتاد و وحدت کشورهای خط مقاومت در برابر استکبار تنها راه حل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، خالد القدومی صبح امروز در پنجمین نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت: طی سال های 2000 تا 2006 میلادی، تعداد یک هزار و 400 کودک فلسطینی به شهادت رسیده اند که همه جنایت ها به وسیله صهیونیست ها و سردمدار آن آمریکا اتفاق افتاده است.

نماینده حماس در ایران ابراز کرد: آمریکا در این سال ها 38 میلیارد دلار به تل آویو اختصاص داده است و رژیم اشغالگر اسراییل بزرگ ترین دریافت کننده کمک های نظامی از سوی آمریکا است.

وی با بیان اینکه دولت آمریکا سالانه 3 میلیارد دلار از جیب شهروندان این کشور به جیب صهیونیست ها واریز می کند، ابراز کرد: آمریکا تا سال 2017 میلادی بیش از 42 بار برای دفاع از منافع استکباری خود و ایادی اش از حق وتو در شورای امنیت سازمان ملل استفاده کرده است.

خالد القدومی بیان کرد: مماشات با رژیم صهیونیستی و آمریکا ثمری ندارد، هرچند در لحظه اول پیشنهاد جذابی به نظر برسد اما حقیقت این است که سرمایه های هر کشوری را به ثمن بخس می بخشند.

نماینده حماس در ایران گفت: دولت آمریکا هیچ منفعت و خیرخواهی برای دولت ما نمی خواهند و وقتی به تجربیات جمهوری اسلامی که همان تحریم به خاطر دموکراسی و استقلال اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده حماس در ایران: عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی اتفاق نمی افتد

نماینده حماس در ایران: عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی اتفاق نمی افتد