مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 08:552019-10-09سياسي

ربیعی: 200 میلیارد تومان برای احیای دریاچه ارومیه اختصاص یافت


در جلسه امروز هیأت دولت گزارشی از موضوع احیای دریاچه ارومیه مطرح شد و 200 میلیارد تومان دیگر برای احیای دریاچه ارومیه اختصاص پیدا کرد که در اختیار کمیته مربوطه قرار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، علی ربیعی سخنگوی دولت ظهر امروز(چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیأت دولت و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در جلسه امروز گزارشی از موضوع احیای دریاچه ارومیه مطرح شد و 200 میلیارد تومان دیگر برای احیای دریاچه ارومیه اختصاص پیدا کرد که در اختیار کمیته مربوطه قرار خواهد گرفت.

وی در خصوص پسماندها و زباله های بیمارستانی نیز گفت: این موضوع قبلا در هیأت دولت مطرح شده بود و رییس جمهور دستور بررسی داده بودند، امروز گزارشی پیرامون پسماندها به خصوص پسماندهای بیمارستانی و بوی بدی که در جنوب تهران وجود دارد مطرح شد و دفن پسماندها در استان هایی که این دفن دارد آسیب رسانی می کند مورد بررسی قرار گرفت.

ربیعی ادامه داد: سه استان شمالی ما طرح هایی برای نیروگاه هایی که زباله ها را به برق تبدیل می کنند مطرح کردند، این موضوع در دولت مطرح شد که این طرح ها سریعتر به سرانجام برسد.

موضوعی که مطرح بود این است که سرمایه گذاران تمایلی برای سرمایه گذاری در احداث نیروگاه برای تبدیل پسماندها ندارند چراکه بهای برق خریداری شده توسط دولت پایین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ربیعی: 200 میلیارد تومان برای احیای دریاچه ارومیه اختصاص یافت

ربیعی: 200 میلیارد تومان برای احیای دریاچه ارومیه اختصاص یافت