مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 08:102019-10-09اجتماعي

تلاش می کنیم رنج زائران پاکستانی را کم کنیم


مسؤول موکب طریق ا لحسین کانون مداحان اصفهان گفت: زائران پاکستانی که از مرز میرجاوه وارد ایران می شوند، در شرایط نامناسبی خود را به مرز ایران می رسانند و مورد بی احترامی قرار می گیرند اما به عشق امام حسین (ع) از این سفر منصرف نمی شوند، - مسؤول موکب طریق ا لحسین کانون مداحان اصفهان گفت: زائران پاکستانی که از مرز میرجاوه وارد ایران می شوند، در شرایط نامناسبی خود را به مرز ایران می رسانند و مورد بی احترامی قرار می گیرند اما به عشق امام حسین (ع) از این سفر منصرف نمی شوند، تلاش ما این است که پس از حضور در ایران رنج سفر را برای آن ها کمتر کنیم.

رسول فغانی پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص فعالیت در مرزهای شرقی کشور اظهار داشت: تمام عالم مملو از جریان اربعین شده و گستره آن به کشورهای اروپایی و آمریکایی هم رسیده است.

مسؤول موکب طریق ا لحسین کانون مداحان اصفهان افزود: نکته قابل توجه حضور اقشار مختلف در این حرکت عظیم است، همچنین حضور زائرانی به تبعیت از اباعبدالله که با زن و فرزند حضور پیدا کردند با خانواده در حال انجام است.

وی با اشاره به فعالیت کانون مداحان عنوان کرد: در گام اول برای تمام موکب های اصفهان یک مداح اعزام کردیم که در مجموع 350 مداح برای موکب ها اختصاص پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش می کنیم رنج زائران پاکستانی را کم کنیم

تلاش می کنیم رنج زائران پاکستانی را کم کنیم