مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 08:082019-10-09سياسي

انتشار گزارش اولیه سیل به زودی/دلایل تاخیر ارسال گزارش نهایی به رییس جمهور


رییس هیات ویژه گزارش ملی سیلاب ها از آماده شدن گزارش اولیه سیل بهار امسال خبر داد و گفت: گزارش اولیه سیل امسال نهایی شده است، ولی گزارش نهایی با کمی تاخیر به رییس جمهور تحویل داده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر محمود نیلی احمدآبادی امروز در حاشیه کارگاه دانش و ظرفیت سازی همکاری های منطقه ای و جنوب - جنوبدر زمینه مدیریت خطر سیل در جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران با اشاره به تهیه گزارشی از سیل بهار امسال، افزود: بنابر حکم رییس جمهور هیاتی برای بررسی و ارزیابی حادثه رخداد سیل اخیر تشکیل شد تا اعضای آن به مدت 6 ماه گزارشی در این زمینه تهیه کنند.

وی اضافه کرد: متخصصان دانشگاه ها، پژوهشگاه های مناطق سیل زده جزو تیم این هیات هستند، از این رو از زمان وقوع سیل در منطقه حضور داشتند و گزارش های خود را ارائه دادند.

نیلی با تاکید بر اینکه گزارش مربوط به رخداد سیل در حال تهیه است و نتایج آن پس از انتشار اعلام می شود، یادآور شد: در این رخداد یک عامل وجود نداشته، بلکه عوامل متعددی بوده که باید وزن هر عامل مشخص شود.

وی به تهیه گزارش هیات ویژه سیل برای رییس جمهور اشاره کرد و گفت: گزارش اول که روایت سیل است، به زودی منتشر می شود و علت تاخیر در انتشار گزارش نهایی این است که ما قبل از انتشار گزارش آن را برای همه متخصصان عضو کارگروه می فرستیم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار گزارش اولیه سیل به زودی/دلایل تاخیر ارسال گزارش نهایی به رییس جمهور

انتشار گزارش اولیه سیل به زودی/دلایل تاخیر ارسال گزارش نهایی به رییس جمهور