مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 07:352019-10-09اقتصادي

آغاز ششمین جلسه دادگاه گروه عظام


ششمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده قاچاق قطعات خودرو در شعبه چهارم دادگاه ویژه جرایم اقتصادی آغاز شد - به گزارش سایت قطره و به نقل از؛ در جلسه گذشته متهم مرتضی روغنی ها به دفاع از خود پرداخت.

اسامی متهمان پرونده و اتهامات آن ها به این شرح است:متهم ردیف اول عباس ایروانی فرزند رضا، مدیر گروه عظام، تولیدکننده قطعات خودور متهم است به افساد فی الارض از مجرای اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور با توسل به قاچاق سازمان یافته و حرفه ای قطعات خودرو به صورت عمده و کلان به میزان بیش از 700 میلیون دلار، رهبری گروه مجرمانه سازمان یافته قاچاق قطعات خودرو، معاونت در جعل اسناد، معاونت در استفاده از اسناد مجعول، معاونت در پرداخت رشوه و مشارکت در فراری دادن حامد خاتمی پور یکی از متهمان است.

متهم ردیف دوم امیر رضا رفیعی، فرزند پرویز، قائم مقام فروش گروه عظام؛ به مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور؛ مشارکت در قاچاق سازمان یافته و حرفه ای قطعات خودرو، معاونت در پرداخت رشوه؛ معاونت در جعل اسناد، مشارکت در فراری دادن متهم و معاونت در استفاده از سند مجعول؛ متهم است.

متهم ردیف سوم مرتضی روغنی ها فرزند علی، معاون امور بین‎الملل گروه عظام، متهم به مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور، مشارکت در قاچاق سازمان یافته و حرفه ای قطعات خودرو، معاونت در پرداخت رش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ششمین جلسه دادگاه گروه عظام

آغاز ششمین جلسه دادگاه گروه عظام