مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 07:352019-10-09اقتصادي

حضور گشت تعزیرات و سازمان حمایت در نانوایی های تهران از هفته آینده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عباس تابش در خصوص تشدید نظارت سازمان حمایت بر فعالیت نانوایی ها پس از تغییرات قیمتی اعلام شده اظهار کرد: - رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان از اجرایی شدن طرح گشت مشترک با حضور بازرسان سازمان حمایت، نمایندگان شرکت بازرگانی دولتی و تعزیرات برای نظارت بر نانوایی های سنتی و صنعتی تهران در هفته آینده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عباس تابش در خصوص تشدید نظارت سازمان حمایت بر فعالیت نانوایی ها پس از تغییرات قیمتی اعلام شده اظهار کرد: به دنبال اقدامات انجام شده، با اتحادیه های مربوطه به تفاهم رسیده ایم که نانوایی ها ملزم به اطلاع رسانی چه موضوعاتی هستند و در حال حاضر نیز فرمت ها و قیمت ها کاملاً مشخص شده است.

رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: ما هفته جاری را به عنوان یک فرصت برای اتحادیه های نانوایان سنتی و حجیم در نظر گرفته ایم تا اتحادیه های مربوطه در وهله اول خودشان اقدامات لازم برای اجرایی کردن این موارد را انجام دهند.

وی ادامه داد: با اتمام این مهلت، یعنی از هفته آینده گشت های مشترک سازمان حمایت مصرف کنندگان با حضور نمایندگان شرکت بازرگانی دولتی ایران و تعزیرات حکومتی در سطح تهران به اجرا در می آید و با هر نانوایی که از مصوبات اعلام شده، عدول کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور گشت تعزیرات و سازمان حمایت در نانوایی های تهران از هفته آینده

حضور گشت تعزیرات و سازمان حمایت در نانوایی های تهران از هفته آینده