مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 07:292019-10-09پزشكي

کنگره بین المللی سلامت و توانبخشی سالمندان در تبریز آغاز به کار کرد


کنگره دو روزه و بین المللی سلامت و توانبخشی سالمندان امروز در تالار شهید شایان مهر دانشکده پزشکی تبریز با حضور متخصصان و کارشناسان این رشته از سرتاسر کشور، - مهمانان خارجی و مسئولان ارشد استان آغاز به کار کرد و تا فردا ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اثر سبک زندگی و تغییرات محیط بر سالمندان، کاربرد پت اسکن در سالمندی، سالمندی سالم، پوکی استخوان، استئوآرتیت زانو، سکته مغزی، بیماری آلزایمر و بیماری پارکینسون از محورهای این کنگره به شمار می‎آیند.

شرکت کنندگان در این کنگره جمعی از متخصصان بیماری های داخلی، بیماری های مغز و اعصاب، بیهوشی، پزشکی اجتماعی، پزشکی هسته ای، متخصصان رادیولوژی و روانپزشکی، متخصصان طب اورژانس، طب سنتی، طب فیزیکی و توانبخشی، پزشکان عمومی، کارشناسان، کارشناسان ارشد و دانشجویان دکتری روانشناسی، هوشبری، پرستاری، علوم تغذیه، فیزیوتراپی و سایر متخصصان مرتبط با حوزه سالمندی هستند.

نشست علوی نیز از جمله کنگره های بین المللی است که همزمان با کنگره سالمندی برگزار می شود.

حجت پورفتحی، رییس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در این کنگره ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در پژوهشکده سالمندی این دانشگاه گفت: با توجه به آمار و ارقام، سالمندان یک چهارم جمعیت ما را در آینده تشکیل می دهند، از این رو باید ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره بین المللی سلامت و توانبخشی سالمندان در تبریز آغاز به کار کرد

کنگره بین المللی سلامت و توانبخشی سالمندان در تبریز آغاز به کار کرد