مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 07:032019-10-09اجتماعي

ورود سه هزار و 50 زائر افغانستانی از مرز دوغارون به کشور


تاکنون سه هزار و 50 نفر از اتباع افغانستان برای شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی در کربلا از طریق مرز دوغارون وارد ایران شده اند.

- ، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان تایباد در حاشیه بازدید از مرز دوغارون و روند ورود زائران افغانستانی به ایران گفت: زیرساخت های لازم برای عبور آسان و بدون دغدغه زائران کربلا در مرز دوغارون فراهم شده و تمام امکانات و ظرفیت های شهرستان برای رفاه این زائران به کار گرفته شده است.

سرهنگ علی اکبر قربانی افزود: دوغارون تنها گذرگاه رسمی ورود اتباع افغانستان به ایران است بنابراین برای عبور زائران اربعین حسینی در آمادگی کامل قرار دارد.

وی با تاکید بر لزوم آمادگی دستگاه های خدمات رسان و امدادی برای پذیرش زائران افغانستانی اربعین حسینی گفت: پیش بینی می شود روزانه بیش از دو هزار نفر زائر به صورت رسمی از این گذرگاه وارد کشور شوند.

قربانی افزود: پلیس مهاجرت و اتباع خارجی نیز با برنامه ریزی های انجام شده این آمادگی را دارد که در صورت افزایش ورود زائران افغانستانی به مرز دوغارون، گیت های خروجی مسافران در این پایانه مرزی را به صورت موقت افزایش دهد تا زائران به آسانی تردد کنند.

وی ادامه داد: در صورت ورود کاروان زائران خارج از ساعت اداری خدمات در مرز دوغارون انجام می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سه هزار و 50 زائر افغانستانی از مرز دوغارون به کشور

ورود سه هزار و 50 زائر افغانستانی از مرز دوغارون به کشور