مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 06:352019-10-09سياسي

آیا شهرداری مراکز بهاران را چراغ خاموش واگذار کرد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، الهام فخاری عضو شورای شهر تهران، درباره خبر واگذاری یکی از مراکز بهاران بدون مجوز شورای شهر به بهزیستی اظهار داشت: - عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه اگر مدیری از شهرداری مرکزی از بهاران را واگذار کرده باشد، غیر از برکناری، تخلف وی هم پیگیری می شود، گفت: در حال بررسی صحت و سقم این موضوع هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، الهام فخاری عضو شورای شهر تهران، درباره خبر واگذاری یکی از مراکز بهاران بدون مجوز شورای شهر به بهزیستی اظهار داشت: اگر کسی خلاف قانون عمل کند به تخلف آن رسیدگی خواهد شد.

ما در حال بررسی صحت این قضیه هستیم که نیازمند مراحل قانونی است.

وی افزود: قانون مکلف کرده که شهرداری برای واگذاری این مراکز حتماً از شورای شهر مجوز دریافت کند و از این طریق از سلیقه ای عمل شدن جلوگیری کرد.

عضو شورای شهر تهران تأکید کرد: اگر مدیر مجموعه ای بدون رعایت ضوابط مرکزی را واگذار کرده باشد، علاوه بر برکناری تخلف مدیریتی آن قطعاً پیگیری می شود.

فخاری با اشاره به اینکه شهرداری در همکاری های زیادی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی دارد و در این مسئله هیچ تردیدی نیست، گفت: ولی مسئله واگذاری مراکز شهرداری بدون مجوز شورا تخلف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا شهرداری مراکز بهاران را چراغ خاموش واگذار کرد؟

آیا شهرداری مراکز بهاران را چراغ خاموش واگذار کرد؟