مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 06:212019-10-09اجتماعي

تردد زوار در «مرز خسروی» روان است/ اختصاص 2000 دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران


  مرادعلی تاتار در ادامه گفت وگو با خبرنگار فارس به افزایش هر لحظه ای حجم زوار و روان بودن تردد آن ها اشاره کرد و افزود: تعداد گیت های گذرنامه را تا 12 گیت افزایش داده ایم که به خاطر تسهیل در روند تردد زوار تعداد گیت های خروجی از امروز افزایش می یابد.

وی به آماده بودن 58 گیت در مرز خسروی اشاره کرد و گفت: آن طرف مرز هم باید این تعداد گیت ها در عراق را آماده کنیم.

تاتار تصریح کرد: هر روز عصر پس از اعزام آخرین گروه از زوار، تعداد زیادی از زوار در پایانه مرز خسروی مستقر می شوند که فعالیت  گذرنامه ای خود را انجام می دهند و در موکب ها و محل اسکان برای اعزام در روز بعد مستقر می شوند.

فرماندار قصرشیرین به استقرار 10 موکب در این شهرستان اشاره و بیان کرد: موکب ها در حال خدمات رسانی به زوار هستند و تمامی شرایط برای خدمات رسانی مطلوب فراهم است.

وی از زائران خواست، حتما مدارک هویتی و گذرنامه را به همراه داشته باشند، چرا که طبق اعلام مسؤولان گذرنامه و مرزبانی، کسانی که گذرنامه ندارند نمی توانند از مرز خسروی به مقصد کشور عراق تردد کنند.

*تعداد کاربران در مرز خسروی به 40 کاربر افزایش می یابد استاندار کرمانشاه نیز در ادامه این گفت وگو با اشاره به ازدحام جمعیت زائران در مرز خسروی از عوامل اجرایی خواست، در رفتار با زائران اربعین تاب آوری خود را تق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد زوار در «مرز خسروی» روان است/ اختصاص 2000 دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران

تردد زوار در «مرز خسروی» روان است/ اختصاص 2000 دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران