مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 06:182019-10-09پزشكي

نفر: تلفیق مجدد آموزش علوم پزشکی و دامپزشکی در دانشگاه آزاد


معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ارتباط تنگاتنگی میان علوم پزشکی و دامپزشکی وجود دارد و امیدواریم متخصصان این دو رشته به انجام تحقیقات و پژوهش های مشترک بپردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم گرامیداشت روز دامپزشک در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با تبریک روز ملی دامپزشک، گفت: امیدواریم این روز راهگشای بسیاری از مشکلات و مسائل حوزه سلامت جامعه به ویژه در ارتباط با علوم دامی و صنایع غذایی باشد.

وی همچنین از برنامه های جدید دانشگاه آزاد اسلامی در حیطه علوم پزشکی و دامپزشکی خبر داد و افزود: اتفاقات خوبی در این حوزه به وقوع پیوسته و امیدواریم زمینه ساز رشد و بالندگی رشته دامپزشکی و رشته های علوم پزشکی را فراهم کند و بسترساز پیشامدهای خوب در آینده باشد.

نفر با بیان اینکه تفکیک آموزش رشته های علوم پزشکی و دامپزشکی سبب مشکلات فراوانی در خصوص سلامت و درمان در جامعه شده و با تأکید بر تلفیق مجدد آموزش علوم پزشکی و دامپزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: ارتباط تنگاتنگی میان این دو علم بسیار مهم وجود دارد و امیدواریم با هماهنگی بیشتر میان آموزش این دو بخش، متخصصان علوم پزشکی و دامپزشکی در کنار یکدیگر به انجام تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفر: تلفیق مجدد آموزش علوم پزشکی و دامپزشکی در دانشگاه آزاد

نفر: تلفیق مجدد آموزش علوم پزشکی و دامپزشکی در دانشگاه آزاد