مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 06:042019-10-09اجتماعي

مراقب پیچ خطرناک فضای مجازی باشید


فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به فرصت ها و تهدیدات فضای مجازی عنوان کرد: در فضای مجازی مطالب علمی خوبی وجود دارد اما پیچ خطرناکی در فضای مجازی است که باید مراقب باشید تا دچار آسیب نشوید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار عبدالرضا ناظری صبح امروز 17 مهرماه در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی با فرزندان شاهد در دبستان پسرانه شاهد گفت: فرزندان شهدا در 57 مدرسه در سراسر استان مشغول به تحصیل هستند که فرزندان شهدای مدافع حرم، شهدای اقدامات تروریستی، حوزه انتظامی برخورد با اشرار و قاچاقچیان هستند.

وی به امنیت امروز و جایگاه علمی جوانان اشاره کرد و افزود: جوانان ما در حوزه آموزش و پرورش قله های رفیع علم را در جهان فتح کردند که این مهم مرهون تلاش و ایثارگری شهدا است و این امنیت و هر آنچه داریم از شهداست حتی این آرامشی که امروز حکمفرماست مدیون شهدا و تلاش و ایثارگری نیروی انتظامی هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان با بیان این مطلب که نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام و آبروی نظام است، اظهار کرد: پلیس وظیفه مهم دارد و کار ارزشمندی انجام می دهد و امروز مدیون نیروهای انتظامی هستیم که در نقاط مختلف کشور در حال انجام وظیفه و امنیت را فراهم می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقب پیچ خطرناک فضای مجازی باشید

مراقب پیچ خطرناک فضای مجازی باشید