مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 04:382019-10-09بين الملل

هشدار کردها درباره فاجعه انسانی قریب الوقوع در سوریه/ دعوت مجدد گوترش خویشتنداری


نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) اعلام کردند، مناطق شمال شرق سوریه در آستانه یک فاجعه انسانی قریب الوقوع احتمالی است.

- هشدار کردها درباره "فاجعه انسانی قریب الوقوع" در سوریه/ دعوت مجدد گوترش خویشتنداری نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) اعلام کردند، مناطق شمال شرق سوریه در آستانه یک "فاجعه انسانی قریب الوقوع احتمالی" است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، نیروهای سوریه دموکراتیک در بیانیه خود آوردند: تمام شواهد و داده های میدانی و لشگر کشی طرف ترکیه ای در مرزها دال بر این هستند که مناطق مرزی ما در معرض حمله ترکیه با همکاری مخالفان مسلح مزدور ترکیه قرار خواهند گرفت.

طبق این بیانیه، این حمله به دلیل اینکه مناطق مرزی مملو از جمعیت هستند منجر به خونریزی در بین هزاران غیرنظامی بی گناه خواهد شد.

براساس این بیانیه، نیروهای کرد سوریه از جامعه جهانی و تمام کشورهای عضو ائتلاف بین المللی ضد داعش خواستند به مسؤولیت خود عمل کنند و مانع از بحران انسانی قریب الوقوع احتمالی شوند زیرا این نیروها با آنها و در کنار یکدیگر علیه داعش جنگیده اند و همکاری داشته اند.

در این راستا آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل بار دیگر با توجه به تحولات میدانی شمال شرق سوریه به خصوص در معرض خطر قرار گرفتن غیرنظامیان در هرگونه عملیات ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار کردها درباره فاجعه انسانی قریب الوقوع در سوریه/ دعوت مجدد گوترش خویشتنداری

هشدار کردها درباره فاجعه انسانی قریب الوقوع در سوریه/ دعوت مجدد گوترش خویشتنداری