مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 03:272019-10-09اجتماعي

اعزام زوار گیلانی اربعین به مرز مهران با بیش از 180 اتوبوس


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه 87 شرکت حمل و نقل مسافر و بیش از 180 دستگاه اتوبوس آماده جابجایی زوار اربعین است، گفت: زمان بازگشت زوار به وسیله ناوگان گیلان نیز 24 لغایت 29 مهرماه است.

- محمدرضا نازک کار در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز جابجایی زائران گیلانی اربعین حسینی تا مرز مهران، اظهار کرد: 87 شرکت حمل و نقل مسافر و بالغ بر 180 دستگاه اتوبوس آماده جابجایی زوار است.

وی با بیان اینکه شرکت های حمل و نقل می توانند از هم اکنون به ناوگان اتوبوسی استان گیلان جهت جابجایی بهتر زوار اضافه شوند، خاطرنشان کرد: سال گذشته حدود هشت هزار زائر توسط ناوگان حمل و نقل گیلان به مرز مهران اعزام شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به خدمات رسانی ناوگان استان در بازگشت زوار اربعین، گفت: امسال براساس تمهیدات اندیشیده شده زوار گیلانی ابتدا از پایانه مرزی مهران به استان کرمانشاه منتقل می شوند و از آنجا توسط ناوگان اتوبوسی گیلان بازمی گردند تا کمترین مشکل در جابجایی آنان ایجاد شود.

نازک کار زمان بازگشت زوار به وسیله ناوگان گیلان را 24 لغایت 29 مهرماه دانست و متذکر شد: افزایش قیمت بلیط در ایام اربعین ممنوعیت دارد و زوار براساس نرخ سال گذشته می توانند بلیط تهیه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام زوار گیلانی اربعین به مرز مهران با بیش از 180 اتوبوس

اعزام زوار گیلانی اربعین به مرز مهران با بیش از 180 اتوبوس