مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مهر 1398 ساعت 20:032019-10-08سياسي

مرغ معتاد نداریم/ استفاده از سنگدان و رنگ فرش در کبابی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز امیرحسین بهداد، امشب در نشست خبری به مناسبت هفته دامپزشکی اظهار کرد: یکی از اشکالات اساسی که دامپزشکی دارد مربوط به ساختار دامپزشکی است زیرا ساختار اداری دامپزشکی هیچ کدام با وظایف محول شده سازگاری ندارد.

  وی افزود: 1709 جرم بیماری زا در عالم وجود دارد که 832 مورد مشترک بین انسان و دام می باشد که پیشگیری آن بر عهده اداره کل دامپزشکی است.

مدیرکل دامپزشکی استان با تاکید بر اینکه امکانات و اختیارات ما قابل قیاس با وظایف دامپزشکی نیست، تصریح کرد: بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان از جمله بیماری های مهمی هست که در سال 1318 جان 50 میلیون نفر را در دنیا گرفت.

  وی با اشاره به اینکه در سال 1970 نزدیک به دو میلیون نفر انسان جان خود را به خاطر آنفولانزای پرندگان از دست داده است، گفت: در سال 1390 طبق گزارش مرکز بهداشت،  1250 نفر مبتلا به تب مالت بود ولی در سال 93 به 1732 نفر رسید که تنها سالی که این آمار افزایشی نداشته و حتی کاهش نیز داشت از سال 1394 به بعد در آذربایجان شرقی می باشد.

  بهداد بیان کرد:  86 درصد کشف و ضبط خوراک دامی غیرقابل مصرف افزایش یافته است به طوریکه برخی تولید کنندگان خاک و هسته آلبالو را به خوراک دام قاطی می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرغ معتاد نداریم/ استفاده از سنگدان و رنگ فرش در کبابی

مرغ معتاد نداریم/ استفاده از سنگدان و رنگ فرش در کبابی