مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مهر 1398 ساعت 11:382019-10-08دانش

بازگشت رتبه های تک رقمی به دانشگاه


بر اساس اطلاعات رسیده از طرف داوطلبان با رتبه های تک رقمی به خبرنگار شهروندآنلاین تکمیل ظرفیت امسال به گونه ای است که آنها می توانند به دانشگاه های برتر کشور برگردند؛ - این در حالی بود که همین افراد در مرحله انتخاب رشته از قبولی در این دانشگاه ها بازمانده بودند و حالا فرصت بازگشت را به دانشگاه های برتر پیدا کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهروندآنلاین در ادامه نوشت: چندی پیش مرکز سنجش آموزش پزشکی اطلاعیه تکمیل ظرفیت را منتشر کرد که حکایت از ظرفیت های کم سابقه دانشگاه های برتر در این مرحله داشت.

تکمیل ظرفیت امسال مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه های زیرمجموعه وزارت بهداشت متفاوت از سال های پیشین است و در اطلاعیه امسال ظرفیت های فراوانی در نظر گرفته شده که به نظر می آید نتیجه اعتراض و تلاش های داوطلبانی با رتبه های تک رقمی است که یا اصلا قبول نشدند یا از ورود به دانشگاه مورد علاقه خود بازماندند.

ماجرای عجیب داوطلبان مردودشده با رتبه های تک رقمی این سایت پیش از این در گزارشی با عنوان داستان عجیب داوطلبانی که با رتبه دو و سه قبول نشده اند روایت این داوطلبان را از کنکور امسال و همچنین پایه قانونی این تغییرات را منتشر کرده بود که با پیگیری همین داوطلبان و همراهی بعضی مدیران و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، حالا بخشی از مشکل حل ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت رتبه های تک رقمی به دانشگاه

بازگشت رتبه های تک رقمی به دانشگاه