مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مهر 1398 ساعت 10:322019-10-08سياسي

جز توییت زدن چه اقدام عملی جدی داشتید؟


نماینده مردم قزوین در مجلس عملکرد وزیر ارتباطات و فنآوری اطلاعات را زیر سوال برد و خواستار شفافیت در اقدامات این وزارتخانه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدحمیده زرآبادی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود اظهار کرد: امروز باید از مدیرانی که خدمت به انجام وظیفه را دستاویزی ساخته اند تا همیشه پشت میز مدیریت بمانند سخن گفت؛ به همین علت سخن می گویم و دشنام می خورم به امید آسودگی مردم، پیشرفت کشور و اعتلای نظام، وگرنه سکوت راحت ترین کار است.

نماینده مردم قزوین در مجلس در انتقاداتی صریح خطاب به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این که این روزها شما پیگیر خدمات ارزش افزوده هستید و می گویید در مقابل فیلترینگ ایستاده اید مدعی شد: به شما تبریک می گویم.

بعد از فیلترینگ برای تعداد محدودی از افراد رسانه ای امکان برخورداری از اینترنت بدون فیلتر فراهم کردید، سوال اینجاست چرا افرادی از این امکانات برخوردارند که خبرهای تعیین شده از مجموعه شما را پوشش گسترده می دهند؟ این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس هم چنین مدعی شد: چرا باید به محض انتقاد از شما افرادی با نقاب های رنگارنگ در فضای سایبری گسیل و مانع هر صدا و نقدی با توهین و افترا شوند؟ چرا باید آن کسانی که سال ها صادقانه در عرصه رسانه کار می کنند با هزارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جز توییت زدن چه اقدام عملی جدی داشتید؟

جز توییت زدن چه اقدام عملی جدی داشتید؟