مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مهر 1398 ساعت 10:302019-10-08سياسي

مدیرانی که سد راه توسعه بوم گردی هستند، معرفی شوند


کارآفرینان روستایی و رسانه ها مدیرانی را که در راه توسعه بوم گردی استان همکاری نمی کنند به مدیریت ارشد استان معرفی کنند تا تصمیمات لازم در قبال آن ها اتخاذ شود.

- مرکز کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در همایش روز ملی روستا و عشایراظهار داشت: روز اولی که به کرمانشاه آمدم، عنوان کردم کرمانشاه را باید خود کرمانشاهی ها بسازند و هیچ کس تماشاچی نباشد.

وی افزود: علی رغم اینکه طی این دوسال استان گرفتار خشم طبیعت و بلایای زلزله و سیل شد، ولی با در پیش گرفتن همین روحیه _که هیچ کس تماشاچی نباشد _ بر تهدید ها فایق آمدیم و آن ها تبدیل به فرصت شدند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه قانون مدیریت بحران پس از سال ها ابلاغ شده است، گفت: توجه به پیشگیری و تاب آوری استان ها در برابر بلایای طبیعی، دو اصل مهم از این قانون را تشکیل می دهد که دهیاری ها با مشارکت مردم می توانند گام مهمی در راستای مقابله با این تهدید ها و تبدیل آن ها به فرصت، بردارند.

بازوند خاطرنشان کرد: روستاییان و عشایر یک قشر زحمتکش و تولید کننده اند که در اقتصاد کرمانشاه خوب درخشید ه اند و از عملکرد مناسبی برخودارند.

وی افزود: مجموعه های بومگردی نقش بسیار مهمی در رویداد کرمانشاه2020 و گردشگری روستایی دارند و به ایجاد شغل های جدید کمک می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرانی که سد راه توسعه بوم گردی هستند، معرفی شوند

مدیرانی که سد راه توسعه بوم گردی هستند، معرفی شوند