مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مهر 1398 ساعت 09:422019-10-08سياسي

برگزاری رزمایش مشترک دریایی ایران و عراق در آبان ماه


فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران و عراق در راستای تامین امنیت و تسهیل تردد زوار نشست مشترکی برگزار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار قاسم رضایی در نشست مشترک فرماندهان مرزبانی ایران و عراق اظهارکرد: یکی از موضوعاتی که به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت، برنامه ریزی و هماهنگی و اقدامات مشترک دو کشور برای ایجاد امنیت و ارتقای آن و تسهیل در تردد زائران اربعین امام حسین (ع) است.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به نشست های کلانتران مرزی برای مدیریت مشترک در مرز اظهارکرد: در بازدیدی که از مرزهای چهارگانه داشتم، تعامل خوب همکارانم و کلانتران مرزی ایران و عراق بسیار مطلوب بود و این امر در تسهیل تردد زائران تاثیرگذار است.

وی در ادامه برنامه فرهنگی تبادل پرچم حرم امام رضا(ع) و امام حسین(ع) در نقطه صفرمرزی را نشان از وحدت و همدلی دولت و ملت ایران و عراق دانست و گفت: برای ما هیچ تفاوتی ندارد که زائران از چه کشورهایی هستند چرا که همه زائران امام حسین(ع) هستند و ما مرزبانان وظیفه داریم بسترساز تسهیل در تردد آنها باشیم.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه مدیریت مشترک در امنیت مرزی تاثیرگذار است، اظهارکرد: تجربه نشان می دهد با توجه به تراکم جمعیت و انتظارات زائران باید مدیریت لحظه ای داشته باشیم تا در دروازه های مرزی از تجمع زائران ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رزمایش مشترک دریایی ایران و عراق در آبان ماه

برگزاری رزمایش مشترک دریایی ایران و عراق در آبان ماه