مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مهر 1398 ساعت 09:202019-10-08سياسي

ارتقای دانش حقوقی مددجویان با برگزاری کارگاه های آموزشی


قائم مقام کمیته امداد آذربایجان شرقی به برگزاری کلاس های آموزشی از جمله «حقوق شهروندی» و «حقوق خانواده» به مددجویان اشاره کرد و گفت: 67 کارگاه آموزشی برای 3167 مددجوی استان با حضور اساتید و کارشناسان حقوقی در شش ماه نخست سال جاری برگزار شده است.

- قائم مقام کمیته امداد آذربایجان شرقی به برگزاری کلاس های آموزشی از جمله حقوق شهروندی و حقوق خانواده به مددجویان اشاره کرد و گفت: 67 کارگاه آموزشی برای 3167 مددجوی استان با حضور اساتید و کارشناسان حقوقی در شش ماه نخست سال جاری برگزار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامعلی ملامهدی با اعلام این خبر، اظهار کرد: طی شش ماه نخست سال جاری، 667 مورد خدمت حقوقی به مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه شده و 68 پرونده حقوقی مددجویان در مراجع قضایی پیگیری شده است.

وی خدمات حقوقی و قضایی را یکی از ضرورت های توانمندسازی اقتصادی و فرهنگی خانوارهای مددجویان دانست و افزود: احقاق حقوق مددجویان در دعاوی حقوقی و کیفری، ارتقای دانش حقوقی و آشنایی با حقوق خانواده از جمله سیاست های تسریع در توانمندسازی است که توسط کمیته امداد وکلای نیکوکار ارائه می شود.

وی با یادآوری تفاهم نامه این نهاد با کانون سردفتران و دفتریاران آذربایجان شرقی، اظهار کرد: طبق این تفاهم نامه، تنظیم هر نوع سند برای مددجویان در دفاتر اسناد رسمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای دانش حقوقی مددجویان با برگزاری کارگاه های آموزشی

ارتقای دانش حقوقی مددجویان با برگزاری کارگاه های آموزشی