مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مهر 1398 ساعت 09:102019-10-08فرهنگي

سینمای هرمزگان در حال نفس گرفتن برای بلند شدن است


برنامه چهار سایه یک زن با هدف مروری بر آثار زارا مولایی با حضور این بازیگر شب گذشته در سینما ستاره شهر بندرعباس برگزار شد.

- برنامه "چهار سایه یک زن" با هدف مروری بر آثار زارا مولایی با حضور این بازیگر شب گذشته در سینما ستاره شهر بندرعباس برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زارا مولایی بازیگر تئاتر هرمزگانی که به صورت حرفه ای در تهران مشغول فعالیت های بازیگری در سینما است و در شب گذشته 4 اثر از فیلم های کوتاهی که وی در آن به ایفای نقش پرداخته و در جشنواره های جهانی اکران شده، به نمایش در آمد.

در این برنامه چهار فیلم محاق ، سایه های تاریکی ، هجوم ابرهای تیره و آمریکا به نمایش در آمد.

یک کارشناس سینما در استان هرمزگان در حاشیه این برنامه در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بااینکه زارا مولایی هنوز بازیگر پیشکسوتی نیست و آثار زیادی ندارد اما می توان وی را به عنوان یک بازیگر مؤلف در نظر گرفت چراکه بازی وی فیلم را به دنبال خود می کشد.

مهرداد امیرزاده ادامه داد: با توجه به شناختی که از وی دارم می دانم شخصیتی است که زیر بار برخی کوتاهی های کارگردان و جای خالی فیلم نمی رود و ضعف ها را درست می کند.

وی تصریح کرد: بسیار بازیگر ایثارگر، زحمتکش و متعصبی است و مطالعه، ایدئولوژی و جهان بینی خاص خود را دارد، که برای یک بازیگر بسیار مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینمای هرمزگان در حال نفس گرفتن برای بلند شدن است

سینمای هرمزگان در حال نفس گرفتن برای بلند شدن است