مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مهر 1398 ساعت 09:102019-10-08اجتماعي

تشریح ویژه برنامه های کاروان اربعین حسینی «فطرس ملک» کهگیلویه و بویراحمد


مسئول کاروان اربعین حسینی فطرس کهگیلویه و بویراحمد ویژه برنامه های این کاروان جهت شرکت در اربعین حسینی امسال را تشریح کرد.

- تشریح ویژه برنامه های کاروان اربعین حسینی فطرس ملک کهگیلویه و بویراحمد مسئول کاروان اربعین حسینی "فطرس" کهگیلویه و بویراحمد ویژه برنامه های این کاروان جهت شرکت در اربعین حسینی امسال را تشریح کرد.

ستار هدایت خواه در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به استقرار موکب های اربیعن حسینی در گچساران، خیرآباد، پلیس راه بهبهان، سه راه امیرحاضر، ورودی شهر امیدیه و شلمچه، گفت: 8 موکب در کشور عراق و شهرهای نجف، کربلا و در مسیر نجف تا کربلا مستقر هستند.

وی با بیان اینکه اینکه سال گذشته در این کاروان 700 نفر شرکت داشته اند، اظهارکرد: در مسیر نجف تا کربلا عمودهای 170، 605، 836 و 190 آماده خدمات رسانی به 1000 زائر اربعین حسینی در این کاروان است.

نماینده آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: 15کامیون حامل مواد غذایی به مبلغ یک میلیارد تومان از محل کمک های خیرین برای رفاه حال زائران ایرانی و خارجی اربعین حسینی به کشور عراق ارسال شده است.

هدایت خواه با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام در این کاروان مردمی به پایان رسیده است، تصریح کرد: آغاز حرکت کاروان از 20 تا 29 مهرماه است، ضمن اینکه در طول مسیر مداحان، روحانیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح ویژه برنامه های کاروان اربعین حسینی «فطرس ملک» کهگیلویه و بویراحمد

تشریح ویژه برنامه های کاروان اربعین حسینی «فطرس ملک» کهگیلویه و بویراحمد