مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مهر 1398 ساعت 09:012019-10-08سياسي

ایجاد اشتغال پایدار از راهکارهای توسعه روستاها در گیلان  


رییس سازمان جهاد کشاوزری گیلان گفت: ایجاد اشتغال پایدار با بکارگیری تکنولوژی روز، از اهداف متعالی سازمان جهاد کشاورزی گیلان برای توسعه بیش از پیش روستاهای این استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی درجانی در جلسه کشاورزی استان با بیان اینکه روستا برآیندی از عناصر طبیعی و عناصر ساخته شده است، به گونه ای که زمینه سازگاری فرد را با جامعه فراهم می آورد و موجب جامعه پذیری می شود، خاطرنشان کرد: روستا، جامعه ای است که می توان آغازگری تمدن را از آن دانست و روستاییان مردمی هستند که صدق اعمال و رفتارشان، گستره نعمت را بر آنان وسعت می دهد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: عشایر نیز که لذت زندگی را در طبیعت و کوچ یافته اند مردمانی سختکوشند که زندگی آن ها همواره پر از تکاپو، تلاش، زحمت و حرکت بوده است.

وی افزود: تلاش برای توسعه روستاها به عنوان رکنی پراهمیت همواره مورد توجه مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و توسعه زیرساخت ها در مناطق روستایی و کمتر برخوردار، گواه این مدعاست.

درجانی خاطرنشان کرد: ارتقای ضریب مکانیزاسیون در راستای کاهش صعوبت فعالیت های کشاورزی در استان گیلان، تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری، راه اندازی سامانههای نوین آبیاری در باغات استان، مدرن سازی واحدهای شالیکوبی به منظور افزایش راندمان برنج تجاری تولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال پایدار از راهکارهای توسعه روستاها در گیلان  

ایجاد اشتغال پایدار از راهکارهای توسعه روستاها در گیلان