مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مهر 1398 ساعت 08:102019-10-08بين الملل

درخواست مسکو از تهران در مورد خبرنگار روس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه خواستار همکاری ایران در پرونده یولیا یوزیک خبرنگار روس شد که اخیراً به دلیل مشکل روادید، - سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه ضمن درخواست همکاری ایران در خصوص پرونده خبرنگار روس گفت که تهران تضمین داده به زودی این موضوع حل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه خواستار همکاری ایران در پرونده یولیا یوزیک خبرنگار روس شد که اخیراً به دلیل مشکل روادید، در ایران بازداشت شده است.

علی ربیعی سخنگوی دولت روز گذشته (دوشنبه) درباره دستگیری یولیا یوزیک خبرنگار روس، گفت: دستگیری خبرنگار روس با ویزای وی ارتباط دارد، مسائل جاسوسی نیست .

پیش از این نیز عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در گفتگو با خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرده بود که این خبرنگار روس به زودی آزاد می شود.

زاخارووا در شبکه یک روسیه گفت: ما از طرف ایرانی تضمیمن دریافت کرده ایم که این مسئله در آینده ای نزدیک حل خواهد شد .

وی در ادامه ضمن درخواست همکاری از ایران در خصوص این پرونده گفت: ما خواستار دسترسی کنسولی شده ایم و فکر می کنیم که باید در آینده ای نزدیک، این دسترسی اعطاء شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست مسکو از تهران در مورد خبرنگار روس

درخواست مسکو از تهران در مورد خبرنگار روس