مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مهر 1398 ساعت 07:362019-10-08اقتصادي

«روایت پیاه روی اربعین» منتشر شد


روایت مردم شناسانه و جامعه شناختی از پیاده روی اربعین» زیر نظر محمدرضا جوادی یگانه و محمد روزخوش منتشر شد.

- روایت پیاده روی اربعین: روایت مردم شناسانه و جامعه شناختی از پیاده روی اربعین زیر نظر محمدرضا جوادی یگانه و محمد روزخوش منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این کتاب در 971 صفحه و با قیمت 100هزار تومان توسط پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران راهی بازار شده است.

روزنگار مشاییان تا کربلا نوشته نعیم شرافت، سربرنیتسا تا کربلا از علی اکبر شیروانی و همراه زائرین پاکستان در مشی اربعین از لیلا عبدی خجسته مطالب فصل اول کتاب با عنوان روایت تطبیقی هستند.

فصل دوم کتاب نیز با عنوان تحلیل اجتماعی با این مطالب همراه است: حیران در مسیر، وامانده در خود نوشته محمدرضا پویافر، اربعین؛ رسانه اجتماعی شیعیان از فاطمه جواهری، روایتی اجتماعی از پیاده روی اربعین نوشته داوود حسینی هاشم زاده، مینیاتوری از تشیع از جبار رحمانی و دیدار فرهنگ ها عاشورایی نوشته حسن محدثی.

در فصل سوم کتاب با عنوان روایت فرهنگی هم این مطالب را می خوانیم: چرا زیارت؟ چرا پیاده روی؟ از مهدی صفار دستگردی، طریق الحسین از حامد فتحعلی خانی، معناهای فردی و جمعی در پیاده روی اربعین نوشته یاسر فروغی و معنا از رهگذر کشف و محک نوشته مهدی منتظری مقدم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«روایت پیاه روی اربعین» منتشر شد

«روایت پیاه روی اربعین» منتشر شد