مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مهر 1398 ساعت 06:222019-10-08اقتصادي

اختصاص «سبد میوه رایگان به کودکان» در میادین میوه و تره بار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با تاکید بر اینکه برنامه ریزی برای حضور کودکان در میادین میوه و تره بار به اتفاق والدین شان و نیز ترغیب و تشویق شهروندان برای قرار دادن میوه در برنامه غذایی .

- اختصاص سبد میوه رایگان به کودکان در میادین میوه و تره بار میادین میوه و تره بار شهرداری تهران امروز به مناسبت روز کودک در برخی از میادین منتخب سبد رایگان میوه به کودکان اهدا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با تاکید بر اینکه برنامه ریزی برای حضور کودکان در میادین میوه و تره بار به اتفاق والدین شان و نیز ترغیب و تشویق شهروندان برای قرار دادن میوه در برنامه غذایی روزانه کودکان از جمله به عنوان تغذیه میان وعده دانش آموزان گفت: توجه به سبک غذایی سالم که میوه در آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است، منجر به رشد و شکل گیری نسل سالم تری از شهروندان می شود.

سید سعید راد با اشاره به اینکه طرح سبد میوه رایگان برای کودکان، در تلاش است تا با علاقه مند کردن کودکان به مصرف انواع میوه در مقابل تنقلات مضر و فرهنگ سازی برای مصرف مواد غذایی سالم، بر اصلاح سبک غذایی جامعه تاکید دارد، اظهار کرد: از جمله اهداف این طرح آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص «سبد میوه رایگان به کودکان» در میادین میوه و تره بار

اختصاص «سبد میوه رایگان به کودکان» در میادین میوه و تره بار