مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مهر 1398 ساعت 06:102019-10-08بين الملل

از آخرین وضعیت یارانه تا نفوذ نرم روسیه در آمریکا


روزنامه های امروز (سه شنبه) به موضوعاتی از جمله آخرین وضعیت یارانه ها پرداخته اند و گریزی هم به نفوذ نرم روس ها در آمریکا زده اند - روزنامه های امروز (سه شنبه) به موضوعاتی از جمله آخرین وضعیت یارانه ها پرداخته اند و گریزی هم به نفوذ نرم روس ها در آمریکا زده اند به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ؛ روزنامه های ایران و جوان به دستور کار دولت و مجلس درباره یارانه ها پرداختند و تیتر های هدایت یارانه به نفع طبقات پایین و فرار وزیران از تکلیف یارانه ها را برگزیدند.

روزنامه دنیای اقتصاد، اما در بخش بین المللی خود ضمن انعکاس افشاگری روزنامه نیویورک تایمز در خصوص تنش های مسکو-واشنگتن، ”نفوذ نرم روس ها در آمریکا را تیتر خود برگزید.

روزنامه جمهوری اسلامی هم با اشاره به حضور معاون اول رییس جمهور در مراسم بهره برداری طرح های عمرانی از تلاش برای تولید و رفاه در خراسان جنوبی نوشت و روزنامه ابتکار، اما از پیامد های فساد سیاسی در جامعه گزارش داد و تیتر زد: سیاست در دام فساد .

روزنامه شرق در گفتگو با سخنگوی ستاد بودجه ضمن اشاره به تمکین نکردن برخی نهاد ها از ثبت اطلاعات شرکت ها در سامانه یکپارچه سرپیچی از قانون را تیتر کرد و روزنامه آفتاب یزد ترجیح داد تیتر خود را مدیرانی که مدیریت بحران بلد نیستند انتخاب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از آخرین وضعیت یارانه تا نفوذ نرم روسیه در آمریکا

از آخرین وضعیت یارانه تا نفوذ نرم روسیه در آمریکا