مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مهر 1398 ساعت 05:382019-10-08اقتصادي

تولید سالانه 3400 تن گوشت توسط عشایر سیستان و بلوچستان


معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: در گرامیداشت هفته روستا 53 پروژه مختلف در نقاط عشایری استان با افزون بر 20 میلیارد ریال اعتبار افتتاح و کلنگ زنی می شود.

- معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: در گرامی داشت هفته روستا 53 پروژه مختلف در نقاط عشایری استان با افزون بر 20 میلیارد ریال اعتبار افتتاح و کلنگ زنی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل استانداری، علی زینی وند در حاشیه شورای عشایری شهرستان خاش بیان کرد: در این هفته شاهد افتتاح 25 پروژه و کلنگ زنی 28 پروژه دیگر می شوند که عمده پروژه در مباحث تامین آب شرب و ساخت استخر و لایروبی چاهها و قنوات، برق رسانی و طرحهای زیرساختی خواهند شد.

وی با تاکید بر اجرای طرحهای خانه بهداشت، زمین چمن ورزشی، حمایت از محرومان و رفع مشکلات سجلی و زیرساختی و آموزشی و تشکیل بانک های اطلاعاتی عشایر در خاش افزود: روستاییان و عشایر پاسدار واقعی فرهنگ ناب اسلامی و ایرانی و زندگی سنتی و در حقیقت عامل اصلی حفظ هویت ملی و آداب و رسوم کهن ایران باستان به شمار می روند.

حمید طوقی مدیرکل امور عشایر سیستان و بلوچستان هم گفت: حدود 19 هزار خانوار عشایری در هر شهر استان نیازمند اعتبار 1 میلیارد تومانی هستند که ضرورت دارد سالانه افزون بر 25 میلیارد ریال اعتبار برای حل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید سالانه 3400 تن گوشت توسط عشایر سیستان و بلوچستان

تولید سالانه 3400 تن گوشت توسط عشایر سیستان و بلوچستان