مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مهر 1398 ساعت 14:262019-10-07سياسي

احتمال کذب بودن خبر لغو سخنرانی جفری ساکس وجود دارد


تیموری دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهراء (س) در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با بیان اینکه در ابتدا مشخص نبود که سخنرانی جفری ساکس مشاور جورج سوروس پدر انقلاب های رنگی در کنفرانس بین المللی اقتصاد جهانی و تحریم ها به صورت .

- دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهراء (س) گفت: احتمال اینکه خبر لغو سخنرانی جفری ساکس صحت نداشته باشد و در راستای فریب افکار عمومی باشد، وجود دارد.

تیموری دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهراء (س) در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با بیان اینکه در ابتدا مشخص نبود که سخنرانی جفری ساکس مشاور جورج سوروس پدر انقلاب های رنگی در کنفرانس بین المللی اقتصاد جهانی و تحریم ها به صورت حضوری است یا ویدئو کنفرانس، گفت: با جستجویی که ما در سایت وزارت علوم انجام دادیم فقط برنامه روز نخست کنفرانس بین المللی اقتصاد جهانی و تحریم ها قرار گرفته بود و برنامه روز پنج شنبه این کنفرانس مشخص نبود.

وی افزود: پس از پیگیری های تشکل های دانشجویی و از جمله انجمن اسلامی دانشجویان از طریق حراست دانشگاه الزهراء اعلام شد که سخنرانی جفری ساکس به صورت ویدئو کنفرانس خواهد بود با این وجود پس از واکنش هایی که توسط تشکل های دانشجویی و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها نسبت به ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال کذب بودن خبر لغو سخنرانی جفری ساکس وجود دارد

احتمال کذب بودن خبر لغو سخنرانی جفری ساکس وجود دارد