مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مهر 1398 ساعت 09:432019-10-07فناوري

گسترش تکنولوژی سامانه ارتباطات هوشمند خودرویی/ استقبال از ایجاد یک مجموعه فناورانه


نشست مشترک روسای جهاددانشگاهی و سازمان گسترش صنایع و نوسازی ایران (ایدرو) با تاکید بر گسترش همکاری های فناورانه برگزار شد.

- در نشست روسای جهاددانشگاهی و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران تاکید شد گسترش تکنولوژی سامانه ارتباطات هوشمند خودرویی/ استقبال از ایجاد یک مجموعه فناورانه نشست مشترک روسای جهاددانشگاهی و سازمان گسترش صنایع و نوسازی ایران (ایدرو) با تاکید بر گسترش همکاری های فناورانه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نشست دکتر حمیدرضا طیبی، رییس جهاددانشگاهی بیان کرد: از گذشته دور با ایدرو در صنایع نوین و پیشرفته همکاری داشته ایم؛ پژوهشگاه رویان و پژوهشگاه ابن سینای جهاددانشگاهی و قسمت فنی ـ مهندسی این نهاد با بستن قراردادهایی، تجاری سازی فناورانه را با سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران انجام داده اند.

وی با اشاره به الگوی شرکت هایی مانند زیمنس در دنیا، گفت: باید از تجربه های موفق در دنیا برای ایجاد یک مجموعه بزرگ در زمینه فناورانه و تجاری سازی آن بهره ببریم؛ مجموعه ای که خود تولید فناوری کند و نهادی فناورانه با ساختی صنعتی باشد.

طیبی با توجه به زمینه های همکاری بین جهاددانشگاهی و ایدرو، تشریح کرد: این نهاد در زمینه UPS های صنعتی در صنایع مختلف، الکتروموتورهای دور متغیر، فناوری های مربوط به مترو و سیستم رانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش تکنولوژی سامانه ارتباطات هوشمند خودرویی/ استقبال از ایجاد یک مجموعه فناورانه

گسترش تکنولوژی سامانه ارتباطات هوشمند خودرویی/ استقبال از ایجاد یک مجموعه فناورانه