مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مهر 1398 ساعت 09:372019-10-07اقتصادي

ارائه راهکار برای احیای 103 معدن غیرفعال


رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) تشخیص راهکار برای احیای 103 معدن غیرفعال و فعال شدن 10 معدن در جریان اجرای برنامه احیای معادن غیرفعال خبر داد.

- رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) تشخیص راهکار برای احیای 103 معدن غیرفعال و فعال شدن 10 معدن در جریان اجرای برنامه احیای معادن غیرفعال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز (دوشنبه) مراسم آغاز هشتمین همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران با حضور 18 کشور جهان در سه بخش اصلی اکتشاف، استخراج و فرآوری همراه با نمایشگاه جانبی با مشارکت 130 شرکت داخلی و خارجی، با حضور مقامات مختلف دولتی و بخش خصوصی در محل شبستان مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد.

این رویداد معدنی از سوی سازمان نظام مهندسی معدن ایران، با مشارکت سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی و سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور برگزار می شود و کشورهای ایتالیا، آلمان، روسیه، آفریقای جنوبی، ترکیه، چین، کره، ژاپن، هلند، سوئد، بلژیک، اسپانیا، چک، لهستان، رومانی، کانادا، پاکستان و هند در آن حضور و مشارکت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه راهکار برای احیای 103 معدن غیرفعال

ارائه راهکار برای احیای 103 معدن غیرفعال