مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مهر 1398 ساعت 08:502019-10-07فرهنگي

عسگرپور بِرند جشنواره جهانی فیلم فجر را به کدام سمت می برد؟


با اعلام حکم دبیری محمد مهدی عسگرپور برای جشنواره جهانی فیلم فجر ، مقدمات برگزاری این رویداد با انتشار فراخوان آن ظرف یکی، دو روز آینده وارد فاز جدی تری می شود.

- طبق پیگیری های ایسنا علاوه بر انتشار فراخوان که قرار است انجام شود و با توجه به فرصت کم باقی مانده تا برگزاری جشنواره باید زودتر منتشر شود؛ تاریخ برگزاری آن هم موضوع جدی است.

از 6 اردیبهشت ماه سال 99؛ ماه مبارک رمضان آغاز می شود و طبق پیگیری ایسنا بدین ترتیب دست اندرکاران جشنواره قصد دارند تا پیش از آغاز ماه مبارک رمضان این رویداد را در سال 99 برگزار کنند؛ یعنی اواخر فروردین ماه تا پایان هفته اول اردیبهشت ماه.

عسگرپور به جای رضا میرکریمی که چهار سال (پس از جدایی جشنواره ملی از جشنواره جهانی) مدیریت آن را برعهده است، به تازگی از رییس سازمان سینمایی حکم گرفته است.

محمد مهدی عسگرپور که علاوه بر فیلم سازی برخلاف دیگر هم صنفی هایش سابقه مدیریت فرهنگی و سینمایی را دارد، در چند سال اخیر هم نائب رییس فیاپف در حوزه آسیا (فدراسیون جهانی انجمن های تهیه کنندگان فیلم) بوده است که هر ساله در اجلاس فیاپ در حاشیه جشنواره فیلم کن شرکت می کند و در جشنواره اخیر جهانی فجر هم که نمایندگان فیاپ برای بازدید از جشنواره حضور پیدا کردند، با آنها در ارتباط و مذاکره بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عسگرپور بِرند جشنواره جهانی فیلم فجر را به کدام سمت می برد؟

عسگرپور بِرند جشنواره جهانی فیلم فجر را به کدام سمت می برد؟